Light of the Locked World - Jau yra demo versija!


#7

Gaminu HUD.


#8

Įkėliau demo!

GameJolt >>
Itch.io >>
GameDev.net >>
IndieDB >>

Feedback form:

Link >>


#9

Wind%2C%20dust%2C%20clouds


#10

Labas, žaidžiau demo versiją ir nusprendžiau padaryti feedback video! Youtube sakyk, jei kažkokias obviuos mistakes darau


#11

O, labai ačiū. Pirmas LOTLW video =]
(neskaitant tų, kuriuos pats padariau).

Šiaip viskas gerai, tik gaila, kad neradai kardo - jis buvo pietrytinėje žemėlapio dalyje. Mano kaltė, turėjau padėti geresnėje vietoje.

Na, bet ilgainiui ištaisysiu šitą ir kitus trūkumus.

PS.: Video pavadinime “Light of the lost world”, turėtų būti “locked” =]


#12

Šešėliai.


#13

Regarding demo, tai pirmas įspūdis, kad kiek pernelyg komplikuota viskas. Pavyzdžiui, iš to, kiek yra demo, tai (nebent aš kažką praleidau) atrodo, jog stovėsena (P) yra naudojama tik daiktams paimt, kas gan nepatogu ir galėtų būt naudojamas tas pats (K), kai personažas yra šalia item’o. Patiems daiktams trūksta kokio indikatoriaus, kad būtų galima lengviau pastebėt ant žemės gulinčius.

Kada įsijungia healing mode’as nelabai aišku, bet gal jis turėtų būt ne combat mode ar kokiam spell meniu.

Man norėtųsi ir klasikinio UI valdymo su arrows/WASD + Enter/Space. Ir, kad (I) inventory iš karto atidarytų.

Tai tiek tokio pradinio feedbacko :slight_smile: Keep up the good work!


#14

Ačiū! Viską sudėjau į to-do list =]


#15

Pabaigiau šešėlius.


#16

UI%20Q%202019-07-18

Naujas UI ir inventorius.


#17


#18

Atrodo gražiai, bet apatinėje dalyje, kuri neužpildyta daiktais, gal tiktų švelnios spalvos tinklas be išorinių apvedžiojimo. Pridėtų tvarkos :slight_smile:
image


#19


#20

3%20New%20buttons%20(smaller)%202019-08-05


#21

Naujas HUD


#22

Looking good! Įdomu, kaip žiūrėtųsi, jeigu tų fonų kampai būtų kitaip apkarpyti. Asmeniškai, kirpčiau tik išorinį kampą (ir visiškai transparent, be spalvos ar šešėlio). Tada labiau susilietų su lango kraštais.


#23

Dėl kampų dar nenusprendžiau, galbūt darysiu apkramtytus kraštus kaip ir kitose vietose.

image


#24

Grįžau prie šio projekto.
Dabar dirbu su kovos sistema.


#25


#26

Tuoj bus galima kelti lygius =]