Pagaliau žaidimas gavo pavadinimą ir nusipelnė forumo temos! Card Hog yra card-based grid crawler su įvairiais roguelite elementais. Labai užkabino Look, Your Loot! ir Dungeon Cards mechanikų pagrindas (lenkiu galvą prieš Igor Suntsev) ir užsimaniau padaryt savo versiją. Su kiaulėm, įdomiom kortų kombinacijom, humoru ir kitom nesąmonėm. Labiau casual, labiau random. Taigi, sėdžiu be jokio game design dokumento ir eksperimentuoju.
Dabartinėje versijoje yra tik nesibaigiantys žaidimo kambariai, bet yra planų ir paviršutinišką istoriją prilipdyt su keliais rimtesniais bosais ar pseudo misijom.
Kol kas žvejoju feedback’ą web ir Android platformose, bet ateity norėčiau išleisti ir Steam’e, nes turiu idėjų kelių žaidėjų režimam, o ir Workshop’as nepamaišytų.
Pagaliau sulipdžiau šiokią tokią quest’ų ir NPC sistemą, kurią naudosiu ir story-based režimui (žaidėjai pageidauja kažkokio baigtinumo) ir dalinai prikabinsiu prie endless (įvykiai, kurie kartosis žaidėjui padariums tam tikrą veiksmų kiekį, side-quest’ai duodantys specialių daiktų, sugebėjimų ar kortų, etc). Žodžiu, progresas yra, potencialo yra, feedbacko trūksta, motyvacijos… eeeeh… mažėja.
Bonus: nauji priešai ir jų kombinacijos
Bulius + tuščia korta
Čia beveik Easter Egg, nes “tuščių” kortų kaladėje gan mažai ir pats bulius yra mini-boso lygio, bet turėtų būt vienas tų dalykų, kurie nudžiugina žaidėją atradusį, jog “gali ir taip būt”.
Kitas didelis darbas: personažai, personažų kortos ir žaidimo turinio atrakinimas.
Atrakinami personažai su jiems priskirtomis kortomis. Yra mintis dar pridėt ir kortų (ar net pačio personažo) upgrade’inimą, nes kitaip visai nėra kur žaidimo valiutos leist.
“Perks” sistema, kuri suteiks įvairius pasyvius bonusus. Dar nesu tikras, kaip ir kada jie bus priskiriami, bet kol kas galvoju, kad būtų smagu, jei personažai turėtų savo specialybę ir galėtų išsikovoti papildomą sugebėjimą žaidimo metu.
Bandau išsirinkt kortų dizainą (čia ne naujas art’as, šiaip mockup’ai). Kai viena korta, tai labiausiai patinka A, bet kai bus 16+ išdėstyta ekrane, tai pridės nemažai triukšmo ir numuš skaitomumą. Bandau sušvelnint spalvas ir pažiūrėsiu, ką iliustratorius sugalvos. Gal bus optional. A variantui galima įvairių animacijų pridėt, kurioms B ir C nelabai palankūs. Planas B yra B. C tiesiog per nuobodu ir riboja skaičių dydį.
Nusprendžiau prieš Steam Early Access dar paleist ir web demo itch.io. Pajudėjo truputį ir Wishlist’ai (nedaug, bet prieš tai buvo tragiška situacija), vėliau papostinsiu statistikos.