Card Hog

Pagaliau žaidimas gavo pavadinimą ir nusipelnė forumo temos! Card Hog yra card-based grid crawler su įvairiais roguelite elementais. Labai užkabino Look, Your Loot! ir Dungeon Cards mechanikų pagrindas (lenkiu galvą prieš Igor Suntsev) ir užsimaniau padaryt savo versiją. Su kiaulėm, įdomiom kortų kombinacijom, humoru ir kitom nesąmonėm. Labiau casual, labiau random. Taigi, sėdžiu be jokio game design dokumento ir eksperimentuoju.

gif-'yyyy-mm-dd'

Dabartinėje versijoje yra tik nesibaigiantys žaidimo kambariai, bet yra planų ir paviršutinišką istoriją prilipdyt su keliais rimtesniais bosais ar pseudo misijom.

Kol kas žvejoju feedback’ą web ir Android platformose, bet ateity norėčiau išleisti ir Steam’e, nes turiu idėjų kelių žaidėjų režimam, o ir Workshop’as nepamaišytų.

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snoutup.cardhog
Web: Card Hog by SnoutUp
Steam: https://store.steampowered.com/app/1163740/Card_Hog/

2 Likes

Pagaliau sulipdžiau šiokią tokią quest’ų ir NPC sistemą, kurią naudosiu ir story-based režimui (žaidėjai pageidauja kažkokio baigtinumo) ir dalinai prikabinsiu prie endless (įvykiai, kurie kartosis žaidėjui padariums tam tikrą veiksmų kiekį, side-quest’ai duodantys specialių daiktų, sugebėjimų ar kortų, etc). Žodžiu, progresas yra, potencialo yra, feedbacko trūksta, motyvacijos… eeeeh… mažėja.

damsel

Bonus: nauji priešai ir jų kombinacijos :slight_smile:
Bulius + tuščia korta :arrow_right: :poop: :arrow_right: :sunflower: :arrow_right: :honeybee:

gardening

Čia beveik Easter Egg, nes “tuščių” kortų kaladėje gan mažai ir pats bulius yra mini-boso lygio, bet turėtų būt vienas tų dalykų, kurie nudžiugina žaidėją atradusį, jog “gali ir taip būt”.

Kitas didelis darbas: personažai, personažų kortos ir žaidimo turinio atrakinimas.

Baiginėju pagrindinius “minimal viable product” elementus.

Atrakinami personažai su jiems priskirtomis kortomis. Yra mintis dar pridėt ir kortų (ar net pačio personažo) upgrade’inimą, nes kitaip visai nėra kur žaidimo valiutos leist.
hogselect

“Perks” sistema, kuri suteiks įvairius pasyvius bonusus. Dar nesu tikras, kaip ir kada jie bus priskiriami, bet kol kas galvoju, kad būtų smagu, jei personažai turėtų savo specialybę ir galėtų išsikovoti papildomą sugebėjimą žaidimo metu.
panic

Naujas personažas. Truputį įdomesnė “ugnies mago” variacija :slight_smile:

pygro

1 Like

Naujas priešas absorbuojantis aplink esančių kortų savybes. Pretty damn happy about this one.

alienufo

Žinoma, Iron Snout vilkas :slight_smile:

wolfie

Specialios “foninės” kortos, kurias galėsiu panaudoti įvairiems spąstams ir kitiems įdomiems dalykėliams.

firetrail

1 Like

Steam’o puslapis su demo (pilna) versija paleistas feedback’ui rinkti:

Smėlio dėžė! Man testuot, kitiems eksperimentuot ir bug’us reportint. Kol kas geriausiai veikia, kaip bugų šaltinis.

playground

Smėlio dėžė su redaguojamom kortų kaladėm aka “make your own game”.

griddecks

Achievementų UI! Jei nebus šitam žaidime gero retention’o, tai reikės mest gamedev. :pig:

smooth

1 Like

Kortos personažui progresuot in-game

Damage bonus:
sword

Max health bonus:
progression

Dar vienas bosas :slight_smile:
slimeking

1 Like

Ginklų animacijos. Radau iliustratorių grafikos perpiešimui, bet atrašo vieną kartą per dieną, tai ilgai užtruksim su juo, kol visas kortas turėsim :smiley:

weaponanims

1 Like

Bandau išsirinkt kortų dizainą (čia ne naujas art’as, šiaip mockup’ai). Kai viena korta, tai labiausiai patinka A, bet kai bus 16+ išdėstyta ekrane, tai pridės nemažai triukšmo ir numuš skaitomumą. Bandau sušvelnint spalvas ir pažiūrėsiu, ką iliustratorius sugalvos. Gal bus optional. A variantui galima įvairių animacijų pridėt, kurioms B ir C nelabai palankūs. Planas B yra B. C tiesiog per nuobodu ir riboja skaičių dydį.

Po truputį erzinu nauja Card Hog kortų grafika, daugiau šitam thread’e:
https://mobile.twitter.com/SnoutUp/status/1238821109841223682

Tikiuos, kitą mėnesį startuot Early Access Steam’e, nes laikai dabar nelengvi, tai būtų neblogai pradėt kažką iš šito žaidimo uždirbinėt :slight_smile:

slime

2 Likes

New art in action!
gameplay

  • dar ne galutinė versija, daug polish reikės, layout tvarkymo ir normalaus fono
1 Like

Blogo kvapo efektas - labai svarbus feature’as!
smell

1 Like

Ikonų animacijos
hopbunny

1 Like

Truputis atnaujinto UI

Naujas žaidimo režimas!

1 Like

Nusprendžiau prieš Steam Early Access dar paleist ir web demo itch.io. Pajudėjo truputį ir Wishlist’ai (nedaug, bet prieš tai buvo tragiška situacija), vėliau papostinsiu statistikos.

Mirties animacija! Visai neprastai gavosi, ir Twiteriui patiko.

squeeze

2 Likes