Combat Legacy

COMBAT LEGACY
Pagrindinė mintis

Žaidimas, preliminariai pavadintas „Combat Legacy“ (atsižvelgiant į pakeitimą į „Blades of Glory“), įkvėpimo semiasi iš „Combat Warriors“, „Elden Ring“ ir „ZO“. Tikslas yra sujungti elementus iš abiejų žaidimų, kad būtų sukurta geresnė žaidimų patirtis.

Žaidimo režimai

  1. Klasikinis:

    • Lengviausias režimas
    • Leidžia žaidėjams naudoti įvairius įrankius, kad būtų lengviau žaisti, įskaitant gynybą ir slydimą.
  2. Sudėtis:

    • Antras sunkiausias režimas
    • Siūlo mažiau įrankių, palyginti su klasikiniu, riboja tam tikrus veiksmus.
  3. Išplėstinis:

    • Remiantis klasikiniu režimu, bet su didesniu sudėtingumu
    • Pristato gebėjimus, stebuklingus ginklus ir kitus veiksnius, kad pagerintų žaidimų patirtį
    • Galima procedūrinė sukurta aplinka ir atviro pasaulio koncepcija (laukiama bendruomenės įvesties)

Žaidimų mechanika ir pajamų gavimas

-Kovos sistema:

  • Nuolat tobulinama.
  • Judesių sistema:
    – Šiuo metu kuriama.
  • Pajamų srautai:
    • Žaidimų leidimai, kūrėjų produktai, aukščiausios kokybės išmokos ir papildomi įrankiai.
    • Daugiau ginklų pristatymas.
    • Tvirtas tinkinimo sistemos su skinais diegimas.

Progresas ir valiuta

  • Žaidėjai kovodami uždirba XP ir žaidimo valiutą.
  • XP leidžia pasiekti aukštesnį lygį, atrakinti prieigą prie didesnio sudėtingumo režimų.
  • Žaidimo valiuta gali būti naudojama naujiems ginklams ir skinams įsigyti.

Ginklų kategorijos

  1. SunkusCape
  2. Šviesa (svarstoma)
  3. Atstumas
1 Like