COMBAT LEGACY
Pagrindinė mintis
Žaidimas, preliminariai pavadintas „Combat Legacy“ (atsižvelgiant į pakeitimą į „Blades of Glory“), įkvėpimo semiasi iš „Combat Warriors“, „Elden Ring“ ir „ZO“. Tikslas yra sujungti elementus iš abiejų žaidimų, kad būtų sukurta geresnė žaidimų patirtis.
Žaidimo režimai
- 
Klasikinis:
- Lengviausias režimas
 - Leidžia žaidėjams naudoti įvairius įrankius, kad būtų lengviau žaisti, įskaitant gynybą ir slydimą.
 
 - 
Sudėtis:
- Antras sunkiausias režimas
 - Siūlo mažiau įrankių, palyginti su klasikiniu, riboja tam tikrus veiksmus.
 
 - 
Išplėstinis:
- Remiantis klasikiniu režimu, bet su didesniu sudėtingumu
 - Pristato gebėjimus, stebuklingus ginklus ir kitus veiksnius, kad pagerintų žaidimų patirtį
 - Galima procedūrinė sukurta aplinka ir atviro pasaulio koncepcija (laukiama bendruomenės įvesties)
 
 
Žaidimų mechanika ir pajamų gavimas
-Kovos sistema:
- Nuolat tobulinama.
 - 
Judesių sistema:
– Šiuo metu kuriama. - 
Pajamų srautai:
- Žaidimų leidimai, kūrėjų produktai, aukščiausios kokybės išmokos ir papildomi įrankiai.
 - Daugiau ginklų pristatymas.
 - Tvirtas tinkinimo sistemos su skinais diegimas.
 
 
Progresas ir valiuta
- Žaidėjai kovodami uždirba XP ir žaidimo valiutą.
 - XP leidžia pasiekti aukštesnį lygį, atrakinti prieigą prie didesnio sudėtingumo režimų.
 - Žaidimo valiuta gali būti naudojama naujiems ginklams ir skinams įsigyti.
 
Ginklų kategorijos
- SunkusCape
 - Šviesa (svarstoma)
 - Atstumas