COMBAT LEGACY
Pagrindinė mintis
Žaidimas, preliminariai pavadintas „Combat Legacy“ (atsižvelgiant į pakeitimą į „Blades of Glory“), įkvėpimo semiasi iš „Combat Warriors“, „Elden Ring“ ir „ZO“. Tikslas yra sujungti elementus iš abiejų žaidimų, kad būtų sukurta geresnė žaidimų patirtis.
Žaidimo režimai
-
Klasikinis:
- Lengviausias režimas
- Leidžia žaidėjams naudoti įvairius įrankius, kad būtų lengviau žaisti, įskaitant gynybą ir slydimą.
-
Sudėtis:
- Antras sunkiausias režimas
- Siūlo mažiau įrankių, palyginti su klasikiniu, riboja tam tikrus veiksmus.
-
Išplėstinis:
- Remiantis klasikiniu režimu, bet su didesniu sudėtingumu
- Pristato gebėjimus, stebuklingus ginklus ir kitus veiksnius, kad pagerintų žaidimų patirtį
- Galima procedūrinė sukurta aplinka ir atviro pasaulio koncepcija (laukiama bendruomenės įvesties)
Žaidimų mechanika ir pajamų gavimas
-Kovos sistema:
- Nuolat tobulinama.
-
Judesių sistema:
– Šiuo metu kuriama. -
Pajamų srautai:
- Žaidimų leidimai, kūrėjų produktai, aukščiausios kokybės išmokos ir papildomi įrankiai.
- Daugiau ginklų pristatymas.
- Tvirtas tinkinimo sistemos su skinais diegimas.
Progresas ir valiuta
- Žaidėjai kovodami uždirba XP ir žaidimo valiutą.
- XP leidžia pasiekti aukštesnį lygį, atrakinti prieigą prie didesnio sudėtingumo režimų.
- Žaidimo valiuta gali būti naudojama naujiems ginklams ir skinams įsigyti.
Ginklų kategorijos
- SunkusCape
- Šviesa (svarstoma)
- Atstumas