Hipotetinis žaidimas turi 6 priešus - A, B, C, D, E, F - ir daug zonų.
Kaip geriau paskirtyti priešus, kad zonos kuo labiau skirtųsi?
Metodas 1 - pamažu kaitalioti priešus:
Zona 1: A B C
Zona 2: A B D
Zona 3: A D F
Zona 4: B F C
…
Zona 30: D E F
Metodas 2 - suskirstyti priešus į grupes ir kiekvienai zonai paskirti grupę:
Zona 1: A B C
Zona 2: D E F
Zona 3: A B C
Zona 4: D E F
…
Zona 30: A B C
Savo žaidime (Sector Six) naudojau metodą 1 - kiekviena zona turi unikalią priešų kombinaciją, tad turėtų būti gera įvairovė. Bet neseniai pagalvojau, kad perėjimas iš vienos zonos į kitą yra nelabai juntamas, nes pasikeičia tik keli priešai. Gal būtų geriau jei pasikeistų visi priešai?
Sugalvojau ir 3-čią metodą - suskirstyti priešus į grupes + vienas manually parinktas priešas:
Zona 1: A B C + D
Zona 2: D E F + A
Zona 3: A B C + E
Zona 4: D E F + B
…
Zona 30: A B C + F
Kažkas tarp metodo 1 ir metodo 2…
Hmmm…