Hipotetinis žaidimas turi 6 priešus - A, B, C, D, E, F - ir daug zonų.
Kaip geriau paskirtyti priešus, kad zonos kuo labiau skirtųsi?
Metodas 1 - pamažu kaitalioti priešus:
Zona 1: A B C
Zona 2: A B D
Zona 3: A D F
Zona 4: B F C
…
Zona 30: D E F
Metodas 2 - suskirstyti priešus į grupes ir kiekvienai zonai paskirti grupę:
Zona 1: A B C
Zona 2: D E F
Zona 3: A B C
Zona 4: D E F
…
Zona 30: A B C
Savo žaidime (Sector Six) naudojau metodą 1 - kiekviena zona turi unikalią priešų kombinaciją, tad turėtų būti gera įvairovė. Bet neseniai pagalvojau, kad perėjimas iš vienos zonos į kitą yra nelabai juntamas, nes pasikeičia tik keli priešai. Gal būtų geriau jei pasikeistų visi priešai?
Sugalvojau ir 3-čią metodą - suskirstyti priešus į grupes + vienas manually parinktas priešas:
Zona 1: A B C + D
Zona 2: D E F + A
Zona 3: A B C + E
Zona 4: D E F + B
…
Zona 30: A B C + F
Jei mažai priešų tipų, tai kad ir kaip bemėtytum, visvien kartosis. Reskininimas su priešų savybių keitaliojimais galėtų padėt sukurt daugiau įvairovės. Jeigu neįmanoma reskinint, tai galima tuos pačius priešus spawnint įvairiais pattern’ais, kurie kartais smagiau, negu naujas priešo tipas. Tada gali būti zona, kurioje yra ne trys, o du priešų tipai - vėl įvairovė.
O kaip žaidėjui, tai man visi variantai atrodo daugiau mažiau priimtini. Svarbiausia, kad kovot prieš tuos priešus būtų smagu
Jeigu zonos nėra diskrečios, tai aš linkčiau link kažko tokio kaip pavaizduota žemiau, kur yra kelios pagrindinės zonos su joms būdingais common priešais, bet kiekviena zona turi subzonas, kurios yra kažkuo ypatingesnės, turi savitą pojūtį ir sau būdingus priešus.