Human: Fall Flat sėkmės istorija


#1

Žiūrinėjau SteamDB, kaip sekėsi įvairiems žinomiems žaidimams, ir labai užkliuvo Human: Fall Flat. Pasirodo pirmus metus jis buvo visiškas lavonas, o po to staiga reikalai stipriai pasikeitė, iš kažkur atsirado dešimtys tūkstančių playerių ir tt. Kas žinote istoriją, kodėl taip nutiko, ir kokie triggeriai tą paskatino? Iš Twitch Viewers grafiko sakyčiau kad žaidimą pažaidė kažkoks super populiarus streameris, bet įdomu kaip buvo iš tikrųjų.

chart


#2

Rodos radau atsakymą


#3

Būčiau spėjęs, kad “multiplayer” updeitas su Youtube/Twitch pagalba. Retokai kitokios priežastys būna. Bet nežinojau, kad tokį galingą exposure turėjo dar itch.io stadijoje. o dėl tos “lavono stadijos”, tai labai norėčiau 2019-ais bent tokią turėt :slight_smile:


#4

Na jo, “lavonas” gal per stipriai pasakyta, čia lyginant reliatyviai su tuo kas pasidarė po to :slight_smile:
Aš irgi norėčiau kad mano geimas būtų toks “lavonas” :smiley: