Iron Snout - arkadinis muštynių žaidimas ir kol kas labiausiai pavykęs mano projektas, kuris per visas platformas jau surinko beveik tris milijonus parsisiuntimų.
Iron Snout pirminė idėja buvo “Timberman, tik su koviniais elementais” ir, nepaisant to, kad projekto darbinis pavadinimas buvo “SuperSimpleSeriously”, jame ilgainiui prisikaupė galybė smulkių, bet žaidėjų mėgstamų, mechanikų, kaip ginklų gaudymas, atmušinėjimas, priešų galvų svaitymas ir aplinkos panaudojimas.
Screenshots
Istorija
Nepaisant to, kad pirma playable Iron Snout versija pasirodė per ~mėnesį, net ir po keturių metų, vis dar randu, ką su juo veikt. Neseniai Steam’e paleidau kosmetinį DLC, pabandžiau pridėti paprastą multiplayer režimą, taip pat bandau išsikapanoti iš Google Play prakeiksmo ir atgaut kažkiek parsisiuntimų Android platformoje.