Trumpas platformų, kuriose galima išleisti PC ar web žaidimų versijas, aprašymas.
Kol kas čia tik placeholderis, kuris turėtų man daryt spaudimą, kad jį pagaliau užpildyčiau
Itch.io
Nemokamas | DRM-free | indie-friendly
Draugiškiausias indie žaidimų talpinimo portalas. Priima visas platformas, įrankius, grafikos paketus ir net knygas. Patogi vartotojo sąsaja leidžia itin greitai sukurti žaidimo puslapį, kas labai praverčia gamejam metu. Leidžia pasirinkti kokią uždarbio dalį paliksi platformai (galima ir 0%). Turi labai šaunų command-line įrankį butler, kuris padės susitvarkyti su žaidimo atnaujinimais. Prie žaidimo puslapio galima prikabinti social įskiepius, kaip komentarus arba forumą.
Pagrindinis minusas - žaidimą reikia reklamuot patiem, nes be žymių sistemos ir pagrindinių sąrašų (populiarūs, naujausi, kategorijos) nelabai yra, kaip žaidimus atrast. Mokamiem projektam geriau ieškot alternatyvos.
Gamejolt.com
Nemokamas | DRM-free | indie-friendly
Taip pat tarp indie kūrėjų populiari žaidimų talpinimo vieta. Priima visas platformas. Prieš kelis dizaino pakeitimus, buvo labai nebloga vieta gauti feedback’o, nes pagrindiniam puslapyje rodydavo populiarius naujus žaidimus ir turėjo patogesnę komentavimo sistemą. Dabar… nebe taip paprasta. Mokamiem žaidimam čia seksis dar blogiau, nei itch.io, nes auditorija gerokai jaunesnė. Kalti Five Nights At Freddie’s klonai ir PewDiePie gamejam’as. Gamejolt turi ir savo statistikos bei achievement’ų API.
Turi įdomia revenue share sistemą skirtą Youtube kūrėjam, kurių, bent jau anksčiau, buvo daug ir aktyvių, bet jos efektyvumo dar neteko išbandyt. Aktyvavus reklamą savo žaidimų puslapiuose, nubyra šiek tiek pinigų už jos peržiūras ir paspaudimus. Palyginus, nemaža tikimybė gaut featured vietą pagrindiniam puslapyje, bet po to - sėkmės.
Steam
100$ už žaidimą* | DRM
Didžiausią žaidėjų auditoriją turinti platforma. Po Steam Direct į ją patekti daug lengviau, bet sumažėjo “launch day” matomumas. Kaip ir kitur, reikės projektą reklamuoti patiems, kol pelnysit Steam algoritmų pasitikėjimą ir šie pradės vesti susidomėjusius vartotojus per rekomendacijas, žymas ir kategorijų sąrašus. Turi achievementų, statistikos, geriausių žaidėjų bei žaidimo tinklu API. Galima pardavinėti DLC, žaidimo kūrėjui taip pat tenka nedidelis procentas nuo Steam Trading Cards pardavimų. Kalbant apie procentus, Steam sau pasiliks 30% + tam tikrą procentą US mokesčiams.
Priimamos Windows, OSX ir Linux žaidimų versijos. Nėra bloga idėja parduotuvės puslapį aktyvuoti gerokai anksčiau, nei projektas baigtas ir taip susirinkti sekėjų bei wishlist’ų ir Steam platformą naudoti beta testavimui. Žaidimo raktus galima tiesiogiai siūlyti Steam kuratoriams arba parduoti bundle svetainėse.
* 100$ Steam atiduos, kai/jei projektas uždirbs 1000$
IndieDB
Dev-to-dev portalas, kuris dažniausiai naudojamas tiesiog kuriamų arba nemokamų žaidimų talpinimui bei kūrimo dienoraščiams.
Newgrounds
web/flash | revenue share
Kongregate
web/flash | revenue share
- Steam
- Itch.io
- IndieDB
- GameJolt
- Newgrounds
- Kongregate
- Kartridge
- GoG