Kūrybiniai nuotykiai


#1

Geriausia mokytis iš svetimų klaidų, taigi ši tema ir yra skirta pasidalinti “grėbliais” ant kurių teko užlipti bedirbant prie savo projekto. Tinka pačios įvairiausios patirtys, nuo prarastų atsarginių kopijų ar sugaišto laiko beieškant neegzituojančios klaidos kode, iki sumaišytų vardų besiuntinėjant press release žurnalistams.

Gal pasidalinus palengves!


#2

Temos idėja kilo po gan anekdotinio nutikimo su Keymailer.

Paleidęs Toaster Jam Steam’e nuėjau pasitikrint ar jo raktų nenori kokie nors video kūrėjai, streameriai ir šiaip… perpardavinėtojai. Buvo gal 15 requestų iš įvairių personažų, kai kurie atrodė net šiek tiek patikimi, tai gan džiugiai atsidariau Google Sheets, nukopijavau kelias dešimtis raktų į Keymailer, išsiunčiau tiems, kurie padoriausiai atrodė ir pamiršau kuriam laikui.

Tuo pačiu metu organizavau ir raktų dalybas Twitter, tai netrukus teko dar kartą atsidaryt savo Google Sheets ir… “dėt veidą į palmę”. Kadangi mano raktų sąrašai “tvarkingai” išskirstyti pagal žaidimą, tai, pasirodo, į Keymailer sistemą nukopijavau ne iš Toaster Jam, o Bacon May Die (closed beta) lapo. Keymailer išsiųstų raktų “atsiimt” neleidžia, žinučių influenceriam siutinėt irgi ne. Belieka tikėtis, kad bent Bacon May Die jiems patiks. :pig:


#3

Šiai temai tinkantis Twitter “Gamedev Crimes” thread’as: