Tema dalintis įvairiais, su žaidimų kūrimu, dizainu bei leidyba susijusiais, resursais.
Jeigu radot įdomų straipsnį, prezentaciją ar Youtube video - meskit čia!
Ateityje gal atsiras ir sugrupuota lentelė
Tema dalintis įvairiais, su žaidimų kūrimu, dizainu bei leidyba susijusiais, resursais.
Jeigu radot įdomų straipsnį, prezentaciją ar Youtube video - meskit čia!
Ateityje gal atsiras ir sugrupuota lentelė
Nebūtų nuorodų tema, jeigu neturėtų šių legendinių prezentacijų apie game feel. Geri pavyzdžiai, kaip iš “sauso” žaidimo galima išspaust kažką smagaus, bet reikia nepamiršt ir saiko bei “disable screenshake” varnelės nustatymuose!
The Art of Screenshake
Juice It or Lose It
Gianluca Alloisio surinko tweeter moments gerų tweet’ų (Čiulbesių? ) apie Bad North (Oskar Stalberg). https://twitter.com/i/moments/1065556549542846464
Gal reikėtų atskira temą kurti tweet’erio postam? Ką galvotum @SnoutUp?
Bad North tikrai įkvepiantis žaidimas technology wise.
Na, Twiteryje laaabai retai būna tokio turinio, kuris twitter-only. Ir šitas forumas neembedina momentų ir man, niekad apie Bad North negirdėjus, trūksta konteksto truputį arba kokio GIFso wink wink
Supratau, turėsiu omeny
Keli skirtingi būdai pasiekt sėkmę leidžiant žaidimus.
a) jeigu gali sukurt Descenders
b) jeigu negali
Ir bonus Petter Henriksson iš Landfall prezentacija (kurią jis darė ir šių metų GameOn) apie tai, kaip mokant kurt save reklamuojančius žaidimus (Clustertruck, Totally Accurate Battle Simulator, Stick Fight), nebūtinos publisher’io paslaugos. Na, ne visai apie tai, bet čia aš taip interpretuoju
Užtikau straipsnį, kuris gan tinka prie prezentacijų apie Landfall žaidimų ir Descenders marketingą bei prie amžinos diskusijos apie tai, kada reikia pradėti reklamuoti savo projektą.
Game design is marketing - Why you should take a marketing-first approach to game development
Easier said than done, tho.
Kaip rašyt veiksmingus laiškus Youtube/Twitch kūrėjam: