Hop Chop


#1

Perkeliu šitą kiaulę į atskirą temą, nes pačiam įdomu bus vėliau pažiūrėt, kas ir kaip iš jos išaugo arba, labiau tikėtina, kaip ir kodėl nepavyko. Tap Ham pradinė idėja buvo per kelias savaites sukurt “labiau hyper casual” spinoff’ą savo senam “flappy ninja” projektui.. Trumpai tariant, šokinėjimo ir kliūčių vengimo žaidimas su kovos elementais. Kelios savaitės virto mėnesiais ir dar nesimato pabaigos, nes vis atsiranda naujų idėjų, kurios tolsta nuo “hyper casual” reikalavimų.

Deja, projekto apimties nėra vienintė priežastis užlaikiusiu jo pabaigimą. Nepaisant žaidimo dydžio, susidūriau su keliomis didelėmis problemomis, kurias vis dar mėginu išpręsti.

Motion Sickness

Pirmos problemos iškilo bandant “sukišti” horizontalų žaidimą su įvairiais kompleksiniais kliūčių ruožais į vertikalią orientaciją. Norėdamas žaidėjui suteikti daugiau laiko personažo pozicionavimui pasirinkau besisukančio pasaulio variantą, kuris neblogai veikė betestuojant PC, bet pradėjus testavimus telefone paaiškėjo, jog kai kuriems bandytojams tai kelia intensyvų “motion sickness”. Šitą komplikaciją pavyko dalinai apeiti paaukojant įdomesnes besisukančias kliūtis, pačio pasaulio dekoracijas ir uždengiant dalį ekrano (atrodo bjauriai, bet geriau nei vemiantys žaidėjai) bei susitaikant su būsimu kirčiu per retention rate.

Beprasmės mechanikos

Pagrindinis personažo veiksmas - šuolis su ginklo mostu vykdomas palietus ekraną. Su šitu viskas gerai ir aišku, bet man norėjosi žaidėjui duot daugiau veiklos, taigi iš Shurican perkėliau ir tolimą ataką (double tap) bei ginklo mostą žemyn (palietimo užlaikymas priverčia personažą užsimot ginklu, kol neatleidžiamas ekranas). Idėjiškai, šaudymas turėtų būt “high risk/high reward” mechanika leidžianti per atstumą “išvalyt” priešus arba paimt “pickup” objektus. bet daugumai žaidėjų rizika pasirodė per didelė (double tap reiškia ir papildomą šuoliuką), reward’ai per maži, o valdymas nepatogus. Smūgio žemyn nesuprato beveik niekas, nepaisant to, kad užsimojimas prideda ir “slow motion” efektą.

Kadangi nenoriu išmesti nei vieno, nei kito veiksmo, bandau suteikti jiems daugiau prasmės, keisdamas ir pačius veiksmus (didesnis šūvio nuotolis, stipresnis “smūgio žemyn” knockback’as, aiškesnis “slow motion” efektas) bei papildydamas pasaulį objektais, kurie geriau derėtų su įvairiomis mechanikomis (kulkomis aktyvuojami spąstai, numušti objektai veikiantys kitas klūtis, etc). Situacija jau geresnė, bet dar kažko trūksta, tai vis dar generuoju idėjas, kaip tuos veiksmus papildyti ar patobulinti.

Note to self: parašyt ką nors apie retention skatinimą vėliau :smiley:


Nemažai progreso GIF’sų kėliau į veiklos temą, bet radęs progą surinksiu ir sudėsiu čia.

Žaidimo test versiją galima parsisiųsti iš Google Play, bet ši versija labai ilgai neatnaujinta (jei viskas pavyks, tai kitą savaitę bus nauja):
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snoutup.tapham


#2

Glaistau gameplay spragas kosmetiniais niekučiais. Šiandien įkelsiu atnaujinimą su ~20 naujų personažo outfitų bei atrakinamų ginklų. Deja, įtakos retention skaičiam nepamatuosiu, nes neseniai išmečiau AppsFlyer (supratęs, kad reik mokėt pinigus už acquisition sekimą) ir dar nesudėjau GameAnalytics. Plius, šitą betą versiją siunčiasi keli žmonės per dieną, tai nėra iš jų ką išskaičiuot.

scrollingGIF

Kalbant apie retention, tai Tap Ham turi gan neblogą statistikos sistemą ir kiekvienas kosmetinis item’as gali būti užrakinamas įvairiais būdais, kaip in-game valiuta, bendrų skaičių (total distance traveled) surinkimu ar vienos sesijos pasiekimais (reached x distance).

Taip pat jau pridėjau šiek tiek daugiau interaktyvumo pasauliui, kuris kitaip būtų nuobodus blynas. Žolės pjovimas ir gėlių rinkimas taip pat atrakins aprangas :slight_smile:

flowers2GIF


#3

Tap Ham nuo šiandien - Hop Chop! Daug vargo buvo renkant naują vardą, tai užimti variantai, tai tematiškai netinkantys, tai SEO/ASO katastrofiški. Pagrindinė mintis buvo atkabint pavadinimą nuo sąsajų su valdymu ir pritempt prie žaidime esančių mechanikų.

Truputį gaila, kad Google Play package name liks “tapham”, bet nenoriu naujo projekto ten kurt.

Laikinas logo:
image


#4

Atnaujinime žemė vidury ekrano? Nes man kažkaip neišeina žaist, kai kamera kampe padėta.


#5

Žemė vidury ekrano tik Twitter GIF’uose, nes iš PC versijos įrašinėju. Mobilioje versijoje visad buvo ir liks šone - centravimas daugybę įvairių problemų sukeltų. Vien tai, kad išzoomint reikėtų, kai ir dabar smulkesnių detalių nesimato.