Kodėl būtent mėnesį? Koks nors gamejam ar asmeninis iššūkis?
Lokulo vėliavos.
Lokulas yra miestelis netoli nuo ten, kur atsiduria žaidėjai žaidimo pradžioje. Juodi skrituliai vėliavose vaizduoja Demonų Mėnulį - Mėnulis buvo pastatytas ir iškeltas į dangų netoli tos vietos kur dabar yra Lokulas ir miestelis prasidėjo kaip Mėnulio statytojų stovykla.
Nitro mechanika. Pėsčiųjų trankymas ir driftinimas pildo Nitro bar’ą, kuris greit dega, bet duoda galingą boost’ą. Prideda visai smagios dinamikos.
Asmeninis, visalaik scope būdavo per didelis ir kai matydavau per mažai progreso numesdavau. Idėja atėjo iš Matthew Palaje, labai greitai paprastus žaidimukus padaro. Man atrodo, kad čia greičiausias būdas pradėt. @SnoutUp
Būtų kieta pamatyt takedownus kaip per Burnout, su nitro įvažiuoji į priešą ir susprogsta ar ką. @spajus
Dabar gyvybės turi savo piešinukus. Bandžiau kažką panašaus į Doom tik vietoj veido kaulas. Manau, kad įdomiau negu stačiakampis
Ilgai žiūrėjau, bet nesupratau ką nori parodyt. Kad apsiaustas juda?
Noriu parodyti viską kas yra GIF’e
Bet naujausias dalykas yra apsiaustas.
Užsiimu statybos darbais
Patobulinau combat, pamažu artėju prie pre-alpha demo release
Štai ir veikiantis kulkosvaidis ant mašinos
Tęsiu tradiciją ignoruot svarbias užduotis ir “polishint” random dalykus.
Railgun’as
Švaistau laiką darydamas individualią aplikaciją, vietoje kurios galėčiau laisvai naudot neseniai GameMaker atsiradusius Local Asset Packages. Paima resursus iš bazinio projekto ir sugrūda į naują (arba seną). Kadangi žadu daug ir dažnai pildyt bei refactorint tą “core”, tai ilgainiui laiko sanaudos turėtų išsilygint, bet čia jau tik ateitis parodys