Parodyk, ką veiki!


#1

Jeigu nori parodyti naują alpha versijos screenshot’ą, personažo dizainą, gudraus kodo gabaliuką ar papasakot, kokią užduotį pavyko įveikti - ši tema būtent tam.


#3


#4

Šią savaitę gaminau naują priešą. Gavosi va toks visai fun rezultatas. :grinning:


#5

@lawrence_laz Šitas man patinka :slight_smile: Gal yra kažkur pasibandyti?


#6

@Tomas Originaliai šitą game dariau Ludum Dare, tai ta versija pasiekiama čia.
Šitas screenshot iš work-in-progress remake prototipo, tai kol kas nėra, bet hopefully ne už ilgo jau turėsiu kažką.


#7

Beveik galima dėti į kremo nuo nugaros skausmo reklamą :joy:


#8

Tas strėlių atmušinėjimas ir jų šokinėjimas man labai super! Post-jam variante nebebus “tirpstančios” arenos?


#9

Sunku atsakyti į šį klausimą paprastai, nes dar pats nežinau. :grin:
Jeigu plačiau, tai reikės eksperimentuoti. Ką mačiau Jam versijoje, tai kad žmonėms buvo fun žaisti, bet neesu tikras kurios žaidimo dalys sukėlė tą fun. Ne vienas žmogus minėjo, kad arena ir kartu pats žaidimas labai primena Mario Bumper Balls. Tai potencialiai ta skraidanti arena sudarė didžiąją dalį smagumo, bet norėčiau išbandyti ir kitokias aplinkas. Galimai maišysiu skirtingus levelių tipus. Not sure žodžiu… :grin:


#10

“Zero Spire, Coolant Injector” - viena iš penkių relikvijų ateinančiai Sector Six update.
Relikvijos yra legendiniai/unikalūs daiktai, išvertus į Diablo/Path of Exile/Torchlight terminologiją.

Halves ability cooldowns / Doubles ability ether costs - tai reiškia kad žaidėjas atakuos dažniau, bet tos atakos kainuos daugiau eterio. Eteris yra Sector Six mana.


#11

Sveiki! Nuo pavasario gaminu 2D lenktynes su Carmageddon elementais - Bloody Rally Simulator.

Planavau išleisti Early Access gruodžio pabaigoje, bet ekspertai prigąsdino, kad labai blogas metas, tai spėju nukelsiu launchą į vasarį.

Jei kam įdomu išbandyti, galėčiau duoti steam key - feedback’o niekada nebus per daug :slight_smile:

Na, ir taip pat, ieškau dailininko, norinčio sutvarkyti visą UI bei papiešti stuffo, kad trasos neatrodytų tokios nykios. Planuoju prie projekto dirbti dar bent metus, ir galėčiau pasiūlyti revenue share.


#12

Pradžioje turėjau sunkumų su fizika, bet pripratęs gerokai užsikabinau. Nusiunčiau feedback’o į Twitter, o apskritai, tai norėtųsi dar daugiau Carmageddon elementų. Pvz. dalgių po mašina pėstiesiems šienaut ar būdų sugadint priešų automobilius :slight_smile:


#13

Originali SWORD1 versija turėjo komentarų, kad atakos nesijaučia stiprios. Stengiausi tai pataisyti ir štai rezultatas - naujos atakos animacijos!


#14

Neįspūdingas screenshot’as, bet pagaliau pabaigiau Toaster Jam Steam workshop integraciją. Dabar galėsiu palikt ramybėj kurį laiką ir lauksiu, kol ateis * fingers crossed * žaidėjų generuojančių content’ą už mane :slight_smile:


#15

Nauja Iron Snout arena in-progress. Sugalvojau, kad BŪTINAI reikia rampos ir dabar nekenčiu gyvenimo, nes labai nepatogu kažką tokio į pasenusį kodą įpaišyt. Fono paveiksliukas laikinas, bet tikiuos per šią savaitę spėt ir jį perpiešt ir dar kelis naujus priešų tipus pridėt.

testxxxxxaa


#16

Nuo lapkričio 27-os kuriu RPG žaidimą. Kol kas dar nelabai yra ką rodyti, bet štai - mygtukai kuriuos patogu valdyti pele, klaviatūra, ir kontroleriu.


#17

Dar vienas naujas priešas. Nekreipkit dėmesio, kaip mano laikina papūgos grafika atrodo :slight_smile:
pirateGIF


#18

Šį kartą truputį neatitiksiu temos standarto ir parodysiu “ką veikiau”, o ne “ką veikiu”. Bet gal visai įdomu bus. :slight_smile:


#19

Mačiau tavo “past experiences” blog post’e ir nesuvokiu, kaip galima spėt kažką tokio padaryt. Pretty damn impressive. Kaip ir kiti LD žaidimai. Wizard :mage:

O post-jam versiją tik Sword1 nusipelnė? Hospital galetum dar į GameJolt įdėt, bent jau anksčiau ten labai tokie gerai eidavo ir mažų/medium youtuberių dėmesio daug sulaukdavo. Aš pats svajoju kada spooky žaidimą pradėt daryt, bet su 2D truputį… sudėtingiau.


#20

Tas video aukščiau yra iš post-jam development jau, jam versija daug skurdesnė. :smile: But thanks!

Kūriau ir Hospital po jamo, bet proceso eigoj supratau, kad dar turiu daug kur patobulėt ir tiesiog nepadarysiu tokio game kokio noriu. Tai kol kas development on hold.


#21

Šūdais užsiimu, literally :poop: #ludumdare

image