Nuo lapkričio 27-os kuriu RPG žaidimą. Kol kas dar nelabai yra ką rodyti, bet štai - mygtukai kuriuos patogu valdyti pele, klaviatūra, ir kontroleriu.
Dar vienas naujas priešas. Nekreipkit dėmesio, kaip mano laikina papūgos grafika atrodo
Šį kartą truputį neatitiksiu temos standarto ir parodysiu “ką veikiau”, o ne “ką veikiu”. Bet gal visai įdomu bus.
Mačiau tavo “past experiences” blog post’e ir nesuvokiu, kaip galima spėt kažką tokio padaryt. Pretty damn impressive. Kaip ir kiti LD žaidimai. Wizard
O post-jam versiją tik Sword1 nusipelnė? Hospital galetum dar į GameJolt įdėt, bent jau anksčiau ten labai tokie gerai eidavo ir mažų/medium youtuberių dėmesio daug sulaukdavo. Aš pats svajoju kada spooky žaidimą pradėt daryt, bet su 2D truputį… sudėtingiau.
Tas video aukščiau yra iš post-jam development jau, jam versija daug skurdesnė. But thanks!
Kūriau ir Hospital po jamo, bet proceso eigoj supratau, kad dar turiu daug kur patobulėt ir tiesiog nepadarysiu tokio game kokio noriu. Tai kol kas development on hold.
Aną savaitgalį Hacker Gamesuose pradėjau ir pasidariau kuklų naujo žaidimo prototipą. Idėja: Quiz party žaidimas, kuris leis geriau susipažinti su žmonėmis, pradėti jų nemėgti dėl skirtingų nuomonių ir pajusti “malonumą” būti marginalizuotam. Dauguma visuomet laimi!
Kol kas galima atsisiųsti iš Game Jolt: versija pritaikyta 3-5 žaidėjams ir geriausia pasiskaityti instrukcijas prieš žaidžiant. Kiek teko pažaisti su testuotojais, buvo visai fun
Pala, o kodėl ne GMS2? Po to kai išbandžiau GMS2, į GMS1 negaliu žiūrėti.
Gaila, kad negaliu eksportuoti Sector Six į GMS2.
Pirma PVP dvikova, istorinis momentas =p
O dėl kokios priežasties negali Sector Six į GMS2 importuoti?
Pirmą kartą kai bandžiau, buvo tūkstančiai klaidų.
Po kurio laiko vėl pabandžiau, buvo tūkstančiai su depth susijusių grafikos glitch.
Dabar pabandžiau ir yra gal tik dvi problemos:
-
Kodą buvo atskiruose “Code block”, o GMS2 jų nėra, tai suvertė viską į vieną event, ir dabar ten visiškas chaosas. Reikėtų padaryti labai daug #region, kad būtų taip kaip buvo. Nors galiu naudotis search, ir taip tekdavo nuolat tai daryti.
-
Font’ai ne taip atrodo.
Gal ir eksportuosiu, jei daugiau problemų neatsiras (žinoma atsiras) ir jei bus daugiau FPS.
Ir aš š*dais užsiimu
Kol veikia GM1, tai GM2 neturi nieko, dėl ko užsimanyčiau dar kartą mokėt už visas licenzijas. O kai nustos veikt GM1, reikės pagalvot apie perėjimą prie Unity, ypač kai Project Tiny pradės supportint daugiau platformų.
Baiginėju naują Iron Snout areną + Kalėdų paršo apranga, kuri bus maža dovanėlė Steam žaidėjams, jei tik spėsiu atnaujinimą padaryt šiais metais.
Nelabai turiu ką parodyti, kas būtų įdomu ne tik Sector Six žaidėjams.
Čia patobulinimai, kad būtų lengviau rasti norimus daiktus/pašalinti nenorimus.
Pasistūmėjau į priekį su Light of the Locked World - panaudojau standartines GameMaker funkcijas ir padariau pathfinding’ą. Toliau dirbsiu su grafika, combat, ir darysiu inventory/equipment.
Perkėlinėju personažo judėjimo kodą iš Bacon May Die į “Unnamed New Project” ir nusimušė viena koja…
Atrodo lyg šuo vizgintų uodegą.
Šokinėjanti kiaulė naujam žaidimui. Kol kas didžiąją dalį laiko praleidžiu prie visokių “poliravimo” smulkmenų, tai nežinau ar tokiais tempais šiais metais pabaigsiu, nors turėtų būt max mėnesio projektas.
Priešai dabar geriau už mane žaidžia =]
(Galingumas ir taisyklės beveik identiškos)