Parodyk, ką veiki!


#64

Asmeninis, visalaik scope būdavo per didelis ir kai matydavau per mažai progreso numesdavau. Idėja atėjo iš Matthew Palaje, labai greitai paprastus žaidimukus padaro. Man atrodo, kad čia greičiausias būdas pradėt. @SnoutUp


#65

Būtų kieta pamatyt takedownus kaip per Burnout, su nitro įvažiuoji į priešą ir susprogsta ar ką. @spajus


Hop Chop
#66

Dabar gyvybės turi savo piešinukus. Bandžiau kažką panašaus į Doom tik vietoj veido kaulas. Manau, kad įdomiau negu stačiakampis


#67

Cape%20wind%20animation


#68

Ilgai žiūrėjau, bet nesupratau ką nori parodyt. Kad apsiaustas juda?


#69

Noriu parodyti viską kas yra GIF’e :slightly_smiling_face:
Bet naujausias dalykas yra apsiaustas.


#70


#71

Užsiimu statybos darbais


#72

@spajus now we’re getting somewhere! :smiley: Kada automatai ant mašinų? :))


#73

Labai greitai :slight_smile:


#74

Patobulinau combat, pamažu artėju prie pre-alpha demo release :slightly_smiling_face:
0


#75

Štai ir veikiantis kulkosvaidis ant mašinos


#76

Darau dykumą.


#77

Tęsiu tradiciją ignoruot svarbias užduotis ir “polishint” random dalykus.

flowers2GIF


#78

Railgun’as


#79

Švaistau laiką darydamas individualią aplikaciją, vietoje kurios galėčiau laisvai naudot neseniai GameMaker atsiradusius Local Asset Packages. Paima resursus iš bazinio projekto ir sugrūda į naują (arba seną). Kadangi žadu daug ir dažnai pildyt bei refactorint tą “core”, tai ilgainiui laiko sanaudos turėtų išsilygint, bet čia jau tik ateitis parodys :slight_smile:


#80

Polishing the turd


#81

Darau unnamed kortų roguelite (Look Your Loot/Dungeon Cards) žaidimą, bet vis neprisiruošiu temos užkurt. Norisi mechaninikos demo paruošt, bet jau dviem savaitėm vėluoju tai padaryt :slight_smile:

Pirmas development GIFsas (liepos 22d.):

moveGIF


#82

Vorai rašo DMG: 0 bet gyvybes vis tiek atima?

Nelabai suprantu kas vyksta, bet patinka. Mėgstu kortų žaidimus.


#83

Pirmos dienos UI, kur labiau man info, o ne žaidėjam. Twitter feede yra naujesnių, bet į art’ą ir UI dar nesiorientuoju. Norisi pirma pridėt pakankamai mechanikų, kad galėčiau pilną kaladę sudėt publikai pažaist :slight_smile:

In general, Dungeon Cards stilium, neturint ginklo kortos “keičiasi” gyvybėm. Po to prasideda ginklai, spellai, skillai, etc. Tikiuos, bus gerai.